måndag 23 mars 2009

Promarkers säljes 47 st =)))

HEJ

jag och syrran ska sälja PM pennor då vi målar med akvarellpennor istället =)) så här finns 47 pennor några finns de två av ....vissa inte så först till kvarn ..........finns i flera forum varav jag vill att ni mailar istället så packar jag dom i tur ordning =)))

en del är smått använda, vanliga färger mer nån oandvänd men jag börja scrappa i okt förra året =))) så såfarligt mycke använda är dom inte......

20 kr st + porto ....12 kr räcker till 3 men sen vet jag inte men de tar jag reda på =)))

genom mail får ni sedan kontonr och jag adress till er och om pennan finns kvar =))) jag är lite datanörd så jag kolllar flera ggr om dagen =)))

min mail är mammyo1970@gmail.com

här kommer färgerna

Agean,
Amethyst,
Apricot,
Black,
Blender 2st
Blue Pearl,
Blush, 2st
Canary,
Carmine,
China blue,
Cinnamon, 2st
Cool Aqua, 2st
Cool Grey2,
Cool grey 3, 2st
Forrest Green, 2st
Gold
Holly,
Ice grey 1,
Ice Grey 3,
Ivory, 2st
Lemon,
Mandarin
Meadow Green, 2st
Moss,
Pastel Beige,
Pastel Green,
Pastel pink,
Pastel Yellow,
Petrol Blue,
Poppy,
Red,
Rose Pink, 2st
Ruby,
Turquoise,
Umber,
Warm grey 1,
Warm Grey 5,
Yellow,


kram kram =)) hörs

Inga kommentarer: