måndag 9 mars 2009

Ny Utmaning =))

jag har blivit utmanad av Nina från hemma på hammarn =)

Utmaningen går ut på att skriva fem ogoda maträtter och skicka dem vidare till andra bloggare(fem) för att se ifall man vågar/vill äta något från utmanarens lista.

Detta är Ninas Nej tack

1. Sill-äter inte rå fisk =jo till jul och midsommar

2.Lax-Äter helst inte, men kan smaka = så gott

3.Karrè- Kan inte med senor = klarar mig utan föredrar kotletter

4.Jansson-Går absolut inte äta = till jul

5.Ströming-Går ej in i mun = gott men de va länge sen =)


Mina nej tack

1. Bruna bönor ..äckligt...

2. Sniglar.....

3. lamm.....

4. ål.....

5. gulash luktar så illa hua .......

jag utmanar i min tur ......

1. Christina =) min mamma

2. Cessan =) min syster

3. Zassarina =) min svägerska



Inga kommentarer: