tisdag 3 mars 2009

mitt personliga brev ....ganska nöjd faktiskt =)))

Lisa 39, bor i Västerås

I dags läget jobbar jag som servitris på Aros Congress Center som har uppehåll under sommaren och har så gjort sedan november 2006 och som bartender på Ögir Mat och Musik i Köping där är jag timanställd vid behov.

Ord som stämmer in på mig är, lätt att samarbeta, serviceinriktad, lösa problem, egna initiativ efter att ha studerat hur det fungerar på arbetsplatsen. Glad.

Jag har lätt för att kommunicera per telefonen, hjälpa till med att lösa problem direkt i möjligast mån.

I de stressiga situationerna jag varit i har jag klarat mig bra, jag försöker alltid förklara och vara lugn och förklara hur vi ska försöka åtgärda det saken gäller.

Datavana finns i form av dagligt användande och har betyg i Excel och Word.

Är intresserad av matlagning och allergier inom mat. Jag har B-körkort och har egen bil. Talar engelska. Kassavana av olika men lätt att lära.

Detta var lite om mig. Ser fram emot att höra av Er. Bifogar även CV.

Med vänlig hälsning

Lisa Johansson

070-336 21 36

021-35 78 98

2 kommentarer:

Samlerskan sa...

Hej, kul att du är med och tävlar om smycket. Lycka till.
Minsta storleken på kronringarna du frågade om är 6,5.

Ingela la la sa...

Vilken rolig utmaning! Jag har tagit med den men jag gör den kansek inte idag. Vi får se vad som hinns med..
Ha en bra dag!
Kram Ingela