torsdag 17 september 2009

OPERATION

hejsan svejs .....de va en stund sedan men tänker på att skriva varje dag men de blir inte av tyvärr ....... men nu så ...vikten är 93,9 kg och snart är de dax att opereras ...närmare bestämt efter helgen ....har vetat ca 1,5 vecka själv bara ....så den 22 september blir de ....men bara ni och några till vet ....såå schhhh......

jättenervös ....spec som mitt blodvärde sjunkigt igen men de va ingen fara sa hon som planerar operationerna =))) jag har precis haft mens och så så de va ingen fara =))) men ska ta kontakt med hematologen ändå efter operationen ........

så jag ska försöka uppdatera er via mobilen nästa vecka =)) och ska fota lite mage innan och sedan även efter =)) så jag varnar redan nu att de blir hängmage och stygn........=))) hoppas ni står ut .........så när operationen är färgig hoppas jag att vikten ligger på under 91,8 som är min lägsta vikt efter all viktnedgång...

jag ska även ta reda på hur mycke i kilon dom tog bort ....så ska jag även mäta allt så man vet hur många cm som försvunnit de är sååå spännande .........

puss och hej .........lycklig av flera orsaker ...både operation och en viss herre =)) hihi fniss

2 kommentarer:

Nina sa...

LYCKA TILL!!!
Hoppas allt går bra :)
Kram

Pixi sa...

ja Lycka till o ska hålla tummarna att allt går bra!!Kraaam !!=)