onsdag 13 maj 2009

Hejhej

hemma igen blir ingen operation förrens till hösten,
men dom höll mig kvar för svår ANEMI istället ...
man ska ha ca 110 jag låg på 45 och dom fråga hur jag kunde stå på fötterna och om jag inte va trött !!!
nä sa jag, jag mår bra ...
men efter 6 enheter blod (1,8 liter) så ser jag bättre ut i hyn och mår lite bättre,
lite mera rosa överallt =) .....så nu 96 och ska upp till 110 ..=)

så nu ska man äta upp till 4 järntabletter om dagen och få en B12 spruta i mån
och kolla prover hela sommaren för stabilitet......sen blir de operation till höst =))

ska passa på att gå ner lite i vikt åå på en gång om de nu går ......






1 kommentar:

Nina sa...

Hoppsan det var inte bra, men det blir nog bättre.
Får önska dig lycka till med viktned gången.
Sköt om dig
Kramar=)