måndag 6 april 2009

Operationen nära nu =)

så idag börjar jag äta lite mindre och nyttigare ...ska ialla falla försöka så jag har lånat Uffes våg och ska väga mig varje måndag fram till operationen .....men jag säger inte när den är ....för den är preliminär bara =))

jag är så rädd att om för många vet om datum ....så blir de inte ...4 vet datum och några fler vet mån ........

Jag och Elin ska köra på varsitt håll och peppa och tävla lite ....och så ska jag skriva i bloggen åå. de i sig kanske peppar lite att ni med vet vad jag gör =))

kan säga som så mycket i alla fall operationen är preliminärt planerad före sommaren så jag är nervös ...huaaaaaaaaaaaaaa

mm allt för denna gång =)) jo vikten ja ...jag väger 97,5 kg i dag måndagen den 6 april, och de är ju inte bästa veckan att börja viktminskning med 17 årskalas och påsk godis och mat =)) kram kram

1 kommentar:

Pixi sa...

Oj så fina naglar!! Ska hålla tummarna att det blir av för dej! Glad Påsk! Kram =)